Äntligen så har vi,,,

något att hänga jackorna på i hallen.

Jag hade svårt att bestäma mig men till slut
bestämde jag mig för dessa.

Det kan också sättas efter varandra och bli längre
men vi bestämde att det fick vara en i höjd för
vuxna och en för barn.

Vi blev väldigt nöjda med resultatet.

Före:


Efter:
  

I dag har det sprudlat vårenergi massor har vi fått gjort vi var på
Elliots ridning efter det var jag ute med barnen och pappa satte
upp jack hängarna medans jag skura av det värsta på framsidan
och passade på att putsa köksfönstret som skulle ha gjorts för
länge sedan och sedan har det bakas i massor.

Så har vi hunnit med att se Årets Robinsson som jag tycker verkar
vara precis som alla andra gånger,,massa pakter  osv.
Haft lördags dans och Vega höll sig uppe till kl20 så hoppas hon
inte vaknar kl 6 i morgonbitti,,,,själv skall jag fortsätta min Tve kväll
och mitt välförtjänta glas rödvin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0