Min rabatt ,,,,

blommar så fint.

Tur att det alltid finns något som blommar i den enda rabatt jag har.
Inga gröna fingrar men tur att förra ägaren gjort ett bra jobb det mesta
sköter sig själv förutom rensning av ogräset.



Efter allt detta regn fullkomligen jublar ogräset och blir mer o mer men jag skall
inte gnälla jag har ju endast en rabatt men det räcker till.
I söndag var det en solglimt när Vega hade sin vila på med kort kort för att
försöka få färg på benen och börja rensa.


Ha hahaha det ser ut som en vildvuxen skog i min rabatt men det är ju grönt
i allafall ;)



Två påsar fulla av ogräs och rabatten inte liknar en skog just nu i allafall dessutom
fick jag lite färg på mina vita ben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0