Klo klippning,,,

det är inte bara hår jag klipper utan skulle för första gången
klippa Thelmas klor.

I mitt yrke som träffar så många olika människor så får jag råd o
dyrbara tips om tex katter,rabatter,renoveringar,mat o barn ja allt
mellan himmel och jord.

Fler tal har sagt att jag måste klippa kattens klor,,,herregud tänker
jag,,,sköter inte katten det själv,,,,min mormors katt klippte aldrig
några klor när jag var liten,,,men år 2000 talet så jåkar man både
djur o barn,,,fniss.

Så i dag köpte en klotång för katter jag tycker det skulle bli lite läskigt
för att inte klippa i pulpan.

Flertal rek att vara två stycken en som håller och en klipper men jag provade
själv,,,eftersom Thelma är världens snällaste katt så gick det bra.



Visst ser hon lite skeptsk ut mot tången,,men så duktig var hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0