Jordgubbstjejen,,,


Charmig,söt,gullig,omtänksam,rolig,pratsam,vacker,tovig,blond
är min bäste tjej.



    

  

   



   

Min söte tjej som vill cykla = sparkcykla och ner för en backe så drar hon
på munnen av spänning och ljudar,,,åååhhåhå ååååh och sedan
upp i backen igen för att få den där pirr i pirr i magen och sedan om igen
och om igen.

2 års ålder har också 2 sidor i humöret och 30 graders värme och ingen
vilostund är den sista timmen innan sovdags så jobbig för denne älskade
tös,,,hon kan bi så arg skrika o gråta till förtvivlad men för de mesta är hon
en ängel,,,,I love you my girl!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken härlig sommarklänning till Vega, den är ju superfin! Har du köpt den i år?

Nu är vi på hemmaplan igen, skönt det med:)

På söndag ska vi ju ha lite fika för Lisa, vet inte om jag sa nått om det till dig sist.. Kommer ni?

Hoppas det så jag får pussa på Vega:)

2009-07-01 @ 00:03:10
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Therese

Gud så söt hon är=)

2009-07-01 @ 20:46:40
Postat av: Frippis

Men underbara söta lilla Vega! Jättefina bilder.

2009-07-02 @ 23:03:17
URL: http://frippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0