Emmas Möhippa,,,

att vädergudarna inte var med oss gjorde att vi fick ta in
plan B de första timmarna,de vill säga inget fallskärmshopp
men istället blev det Bowling och 90min 24karat guld lyx
behandling för blivande frun.

Därefter var det regnjackor o gummistövlar på med några
timmars stadsjakt o vaxning o sminkning och jag kunde
ju inte låta bli att fixa festfrisyren på Emma,denna gång
blev det verkligen festfrilla,,,fniss

Massa UNDERBAR god catering  från Triller i bergsbrunna
,bästa cateringen i stan prova själva 018-421800.

Massa gott vin och underbart sällskap och natten sov jag
på hotell med "bruden" och åt en lång härlig hotellfrukost
me Mp,mallan och Emma.

   
   

   
  
  
  
   
   

  
   
   


Vilken härlig helg som vi har spenderat du är mig en underbar vän och jag ser
verkligen framemot att få närvara på erat bröllop/PUSS

Kommentarer
Postat av: bruden

Tack vännen för en perfekt dag, önskar att alla hade så fina vänner. puss

2009-06-14 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0