5 års jubeliumet,,,,


 

min söte mor!!! karin provar pudelkläder,,she like a lot!! Min käre kollega och hennes UNDERBARA familj,,,sötisar!!! MP den självklara gästen!!!



  Min söte kollega men nyfärgat med orangfärgat hår!!!

Så här SNYGGA är vi alltid när vi jobbar!!!

gulliga kunder.  mingel folk minglande kunder

Min kär syster o mamma och B_M minglande kunder och otroligt sött par!!! Therese kom med så fin blomma,,,TACK sötis!!

Min URSNYGGA kollega,,,hot babe =) 

 Carro ämna Stockholm och kom o firade med oss =)  LOVE mingland kunder som är mina favvo bloggare också ;)

Här på bilden är de två men nästa jubelium har det nästan en varsin 1 åring :) min kollegas bror!!!  

 

SUPER lyckad fest och det var ca 80 stycken kom och firade med oss på
öppet hus och VÄDRET var fantastiskt och maten var mycket god och vinet
också :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka snyggingar. Kalas pinglor, härligt att det blev lyckat, jag får väl komma nästa år;) alltså inte jobba och inte vara gravid, jag vill dricka vin med er då:) Kram kram

2009-06-02 @ 08:59:48
Postat av: Frippis

Tack för ett trevligt 5års-jubileumsfirande!

Det va jättekul å ses igen. Ni va så snygga i håret.

2009-06-02 @ 11:11:46
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: erika

Ohlala, vilka moulin rough brudar !! Vilken tur ni hade med vädret, synd att jag inte kunde vara där. usch, idag är det ju svinkallt...vill ha sommar nu!puss puss

2009-06-05 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0