Stor rensning,,,

I dag var barnen hos gammelmormor när jag var på jobbet efter det så kom vi hem tidigt och pappa
kom hem i från jobbet i skaplig tid,,,så nu har vi STOR rensat ALLA garderoberna som var överfulla
Vega har verkligen bytt storlek så jag rensa bort för små kläder lika så med Elliot och sedan tyckte
jag när vi flytta att jag rensat ut mina,,,men nehe massor som jag inte använt sedan vi flytta så där
rök allt jag inte använt sedan vi flyttade,,,,puh så skönt nu finns det äntligen plats ordentligt,,,nästan
eko :)

Vega roade sig att prova kläder emellan åt och så fick hon russin(som hon tror e godis) såå  att vi
inte skulle var världens "tråkigaste" mamma&pappa,



Men men inte alltid bara roliga saker lite praktiskt också och jag skall njuta
i morgon till dagis rusningen och jag kommer hitta allt i garderoberna på
en gång:)
Ja nu under jullovet har vi hunnit uppdaterat er alla mycket så få se nu när
vardagen sätter i gång igen hur mycket vi hinner med,,,men tanke på att detta
blir våran dagbok skall jag försöka hålla er uppdaterade!!!

Kommentarer
Postat av: christine & alice

passande rensning till rackartygs rea! hittade du nått? fanns inte några mängder direkt tyckte jag.. men visst fick man ihop en rejäl kasse ändå... du ska inte sälja lite vega kläder nu då?

2009-01-07 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0