Söt som socker,,,

var hon denna morgonen på väg till dagis.




Just i allt elände och sorgligheter händer det något STORT i våran familj
Något POSITIVT något jättebra något som känts som det aldrig kan bli
bra.
Elliot sa i går att han gillar sitt dagis nu pga av tågbanan( min första tanke
var att han sa så för att vi varit så ledsna för katten)

Men han frågade ivrigt innan läggdags ,,,Skall vi gå på dagis i morgon!?
Den frågan kommer ständigt innan läggdags och det kniper varje gång
i magen att behöva säga ja,,,,men denna gång så ville han vara försäkrad
om att han skulle få gå på dagis.

Lite chockad var jag först och tänkte hoppas det funkar bra i morgon med
så att detta inte bara är en dag.

Jajamensan pappa hämtade i dag och Elliot ville inte gå hem och frågade
direkt när jag kom hem,,,>Vissst skall jag få gå på dagis i morgon.

Alltså tänk er själv 6 månaders mammahjärtans lidande av att han inte
trivs har vänt till det bästa mitt iallt detta och nu undrar jag är detta
pga tågbanan,eller!?

Det får vara vad det vill men är det nu pga av tågbanan,måtte han aldrig
ledsna på den och det är ju bara en termin kvar nu.
Det har känts så olustigt att lämna han när han inte trivs jag är så van
att han trivs så bra på dagis och aldrig vill gå hem annars.

Vi håller tummarna för Elliots dagisturne och Thelmas hälsa.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Om jag inte minns fel så var det en liten jänta som stod i ett hörn i ca tre månader innan hon accepterade sitt dagis som sen blev det bästa hon hade och man var inte alltid välkommen att hämta hem sin dotter för det var ju så kul på dagis!!

Kan du gissa en gång Malin vem jag syftar på?

Gud vad söt Vega är när hon har sitt hår uppsatt!!

Pussa båda barnen från Mormor Kortet på Elliot 0ch hästen är jättebra!!

2009-01-27 @ 20:25:53
Postat av: Kajsa-Lisa

Vad härligt!! Jag vet allt för väl hur jobbigt det är när barnen inte trivs på dagis.



Jag håller även tummarna för att Thelma blir bättre snabbt.

2009-01-27 @ 21:15:21
Postat av: Familjen Carlsson

Skönt att höra att Thelma mår bra.



Mitt erbjudande står kvar ang Vega.



Kram Annica

2009-01-28 @ 11:25:26
Postat av: Annelie

Skönt att både höra och se att det är bättre. Kram till er alla

2009-01-28 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0