Snål skjuts,,,,

syrran får skjuts av brosan i dag med pulkan.

Otroligt kallt men med sol hela dagen jag trodde jag hade
förfrusit tårna när vi kom in igen.

Just nu är pappa och Elliot och kollar in den stora pulka
backen här i byggden.
De ville prova racern med den lilla snön som kommit
Elliot sa innan han gick:
--Jag vill alltid ha jullov jag vill
aldrig mera gå till dagis(han trivs inte på sitt dagis,stackarn)

Men han trivs bättre med jullov  och vara hemma med
familjen och "hans" isbana.


   

  

Det här jullovet har verkligen bjussat på bästa vinterväder
Dagarna med klarblå himmel och lysande sol och stjärnlysta
kvällar,frost och kyla och nu har det kommit lite snö.

Och i just nu är det 14 minus grader och jag skall ta mig ut på
en långpromenad när det kommit hem igen.

Det har blivit mycket skridskobilder men det är tjat i från morgonen
om att åka så nu e vi där 2 gr om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0