Sköna hem,,,,

i dag unnade jag mig 2 stycken inredningstidningar
och på tåget hem hann jag se att Vegas tapet hon
skall få i sitt rum var med,,,kul.




Här hemma är vi ju insnöade i svart och vitt men Vegas rum skall bli
färgrikt med massor av orange,cerise och vitt.

Här är sessans blivande tapet den är lite annolunda men kommer att
bli väldigt fin i ett barnrum



När jag fått i säng Elliot skall jag läsa och vila med Thelma i sängen,,,ni
anar inte vad jag uppskattar lugnet när rackarungarna lagt sig;)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Skithäftig tapet - en sån skulle jag också vilja ha!!! Men jag tror inte Pilen tycker det!!

Lycka till!!

mamsen

2009-01-29 @ 14:58:07
Postat av: Malin

wow kommer bli jättefint, så varm och inbjudande



hur går det å pendla med tåg då, smidigt eller?

2009-01-29 @ 23:49:28
URL: http://rodgrind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0