Lång fredag,,,,

I dag efter jobbet åkte jag hem till mamma där barnen var och vi fick god
mat och Vega sover kvar där i kväll.
Jag och Elliot fick skjuts av Pilen till Fyrishov för Elliots simskola medans
pappa jobbar hade vi ingen bil.



Själv fick jag ett glas vin till maten hos mamma och jag passade på att
sola solarium i 20min medans Elliot var i simklassen,,,jag trodde för ett
tag att jag låg på en öde ö,,,,,med skön värme,,,men som sagt 20 min
i en ensam stund efter go mat och ett härligt Argentiskt rödvins glas,,,
,,,e inte illa heller,,,

Efter 2 timmar i badhuset var kl 20.25 när vi kom ut i från Fyrishov vi sprang
till stora vägen och hann med en buss som gick till centralstationen där
vi hann med 20,43 tåget,,,det var inte illa.
Men vi har en bit hem i från tåget och simtrött ben kl 21 så hjälpte inte godis
påsen som mamma hade köpt, så halv väg stannade vi i lekparken och
han fick vila lite och vi avslutade med en ängel.

Men Elliot var så duktig som gått så mycket trots en lång dagis vecka och
aktivtet på sena fredagskvällen.





Tänk jag nästan glömt hur tiden var innan körkortet jag hade,,,men allt går
ju och Elliot är ju en riktig kvällsbarn som typ aldrig vill gå och sova och
orkar det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0