Hett tips,,,

Nu har den kommit min egna almenacka.
Jag som har så dåligt minne är ju i stort behov av
en bra almenacka,då jag vill tipsa er om den här
www.personligalmenacka.se  där du bestämmer
färg på framsidan och olika saker inuti,så den blir
mer anpassad efter hur du vill att den skall se ut.

Hemsidan är jätte lätt att klicka sig fram inget krångel
ca 2 veckors väntetid men min kom lite tidigare än
2 veckor och jag är jätte nöjd,,,jag valde stark rosa
men knallgul text.



Min blogg kommer att bli lite annorlunda i år för här kommer ett och annat tips
allt i från barnkläder,inredning och andra intressen.Jag har ju skrivit en till
blogg om mitt stora intresse för barnkläder http://minipeople.blogg.se/ som
jag inte hinner med längre så den bloggen kommar jag att avsluta så ni får
lite av den varan i min personliga blogg i stället,hoppas ni tycker det är kul!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade en sån 2008, me love! Också rosa men med grå text. I år blev det en helt annan, får se vilken det blir 2010.



kram kram

2009-01-21 @ 21:32:21
Postat av: Annelie

hmm vad hände med namnet, ja ja det skulle i alla fall vara ANNELIE på inlägget innan.

2009-01-21 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0