Spring rain,,,,

jag kunde inte  hitta någon bättre dusch tvål än den här mitt i all köks renovering
och magsjuk pappa,,,så valde jag glatt den här.




Nu längtar jag till våren och dess härliga doft, i kväll tog jag ett riktigt långt
och härligt ångande varmt bad och fick njuta av denna vårdoft och mitt
nyskurade badkar.
För i dag har jag skrubbat badrummet för jag får panik av magsjukor man
vill ju inte bli smittad,,,nu är den skinande blank och indräkt i klorin med
rengöringsmedel efteråt,,,varenda nagel vart förstörd (hitta inga rengörings
handskar i denna röra) men det var det värt!!

Mina fina pelgoner som ni ser i badrummets fönster insynskydd fick M i
farsdag och funderar även att ha dessa i köket,,,då jag är kass på
blommor så kan man ju inte misslycka med dessa:)

                                          VÅR LÄNGTAN

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas ni andra slipper magsjukan. Jag o tjejerna åkte ju på den en snabb vända men Danne klara sig, han sov på soffan:) Ett litet tips!

Ska bli kul att se köket sen när det är färdigt!



Så kul för Vega att sova borta:)

Kram kram

2009-02-01 @ 22:03:49
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0