Pysselkväll,,,,,

snart har vi en 2åring i huset.

Jag blev så inspirerad av Alice mamma som gör så
 fina kalasinbjudan.

Så jag hittade lite pastellfärgade kuvert och brev,HelloKitty bokmärken
med glitter,limpenna och snören och Vegas favorit Hjärtan,,,,så nu satte
jag i gång i kväll att påbörja kalasinbjudningskorten,,,oj vad tiden
rinner i väg när man har kul,,
men nu måste jag plocka i hop för att gå
att sova,,,,skall fortsätta i morgonkväll,,,ingen simskola i morgon pga
sportlov så då kan vi ha en pysselkväll i stället ,,,pastellfärgerna kändes
riktigt vårigt,,,Me like,,,



  



                                 PASTELLIGA INBJUDNINGAR
                                       
Thelma spyr inte längre men just nu i kväll har hon ätit som en häst(frisk
hetstecken) och druckit massa vatten,,,jag har fått fyllt på matskålen
3gånger i kväll och det är jag glad för hon ser så mager ut just nu,,,skönt
att hon INTE spyr,,,pust.

Kommentarer
Postat av: christine & alice

visst är det roligt att pyssla lite, tänk om man skulle ha mer tid..dina papper är ju helt underbara- verkligen våriga! tänk att vi har varsinn 2-åring!

2009-02-19 @ 23:55:33
Postat av: smäm

jättefina kort! och roligt när man gjort dom själv :)

2009-02-23 @ 16:28:26
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0