Min käres överraskning,,,,

WOW vilken överraskning jag hade att vänta i kväll.
Nu är vi redo och laddade för i kväll min man hade en
överraskning till i dag,
Gissa om man blir glad för denna härliga överraskning
han har fixat barnvakt och vi skall gå på bio och sedan
äta på mitt favorit hak och det bästa vi skall sova i
våran brölloppssvit,,,,JIPPI,,,det var ju några år
sedan.

Här är jag laddad för en mycket härlig kväll som
krydda på småbarnsföräldrar livet så är detta en
höjdpunkt!!!




Lite snyggare än mina lördags mysbyxor i vanliga fall,,,fniss
Jag ser redan framemot hotellfrukosten i morgonbitti,,,mums

PS: Elliot är mycket bättre i dag och har inte behövt tagit alvedon idag men
fick hoppa hans ridlektion i dag. :DS

Kommentarer
Postat av: D

Wow! Vilken man du har till att fixa överraskningar! NJUT NJUT NJUT! /D & E

2009-02-28 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0