Busungen,,,,

i går morse så passad Vega på att busa
Eller vad man nu skall kalla det hon tog
ur Brosans shampo ur sim väskan för
att hälla halva shampo flaskan i håret,,
precis i morgonrusningen här hemma.

Jag tog henne under armen över handfatet
med en jätteglas och försökte skölja ur
ch det löddra i mängder det var nog
shampo för 100tvättar efter det åkte
hårfönen för torkning,,,otroligt nog
gjorde jag allt detta på 5 minuter och
hann med mitt tåg,,,,japp man vet aldrig
vad man har att vänta med denna
påhittiga tjej,,,eller hon ville väl visa
att hon mycket väl var shampot skulle
vara och man kan ju var glad att det
inte hamna i soffan eller mattan;)



Hon ser inte lika glad och nöjd som vanligt,,,mamma var inte så glad och
mycket stressad över denna extra uppgiften mitt morgonrusningen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha vilken buse..

Du hann tom ta ett kort, så du måste varit i rekordfart:)

2009-02-14 @ 10:28:15
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0