Nu har vi skaffat,,,

en kanin.

Ingen levande men en mjuk o go i allafall och den får bo i våran
köksoffa.

Stod och sneglade på denna sist jag var i affären men skall man ta
ansvar för husdjur måste man tänkt igenom det en extra gång;)



 

Nedräkning på dagar inför julen och skona den som inget har att göra
i dessa dagar, man borde ju ha jullov före julen så man hinner med
allt, i dag hann jag inhandla Vegas Luciakrona inför hennes lussetåg
på dagis på fredagen en sak att bocka av på listan och otroligt nog har
jag hunnit med att skriva adresser och klistra igen julkorten och lagt
dem på hög för att sändas ut till nära o kära.

Men i julstressen på jobbet dök en extra söt kund in i dag hennes namn
är Mia, med en julpresent 2 super söta ljuslyktor som vart otroligt
mysigt sken när ljusen var tända, det är just sånt där som man behöver
när man har mycket jobbet, överaskningar och en go o omtänksam
människa som förgyller ens dag,TUSEN TACK mia!!!
 

Men jag tror jag är en världens stresståligaste människa och gillar att
ha mycket omkring mig och just nu är jag i en riktig pysselfas och i
morgon får ni se en sak jag pysslade i hop ihelgen som blev lite söt.

Men i stressen får man inte glömma njuuuta och kväll njöt jag av
säsongens sista avsnitt av Desparte Housewife med en go kopp te och
lussekatt och ett sken från mina nya lyktor men jag får aldrig tiden att
räcka till kämpar alltid mot klockan, för lite sömn och en förkylning som
kommer o går och skrovlig hals,,för lite sömn=sjuk och de skall vi
undvika så nu skall jag gå till säng på min "heliga" spikmatta.

                             GONATTA GOTT FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0