Gonattsaga och en hel,,,

del bus.

Sent hem ifrån jobbet i dag med och en del matkassar
inför nyår.

Men här hemma är det ingen ordning på läggtider med
nästintill 4 veckors lov så mina trollungar var vakna till
min glädje för jag hann inte träffa Vega i går och det ligger
och stor snarkar när jag går till jobbet.

-Mamma vad fin du är håret, sa Vega, så kände hon på håret
mitt,,,,sötnos.

Elliot säger att när han blir vuxen typ 19 år då skall
han färga håret svart på ena sidan o rött på andra
halvan,,,hans favvo färger rött o svart,,,kort där efter
hör man en liten härmapa,,,mamma mamma mitt hår
skall vara lite svart o rött,,,det skall ju gärna var lika
brosan.

I kväll vart det nattsagan tillsammans i vegas säng med
boken Vera, som bla gör grimaser och vi var inte sämre
på göra grimaser heller.

   
 
                                      GRIMASKUNGARNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0