En dag i pulka backen,,,,

med hela familjen.

En sovmorgon till kl 9.00 vilket är sovmorgon för en
småbarnsfamilj och en riktig långfrukost tillsammans
med UNT tidningen och en härlig lugn o ro morgonstart.
Känns inte som man vill jobba i morgon hade gärna
gjort en repris på denna dag i morgon med.
Men plikten kallar och jag får snällt gå och jobba
medans det får julmysa här hemma, en sak har jag
märkt att inte ha för mycket lediga dagar gör att man
utnjyttar dem för fullo =D

Se här är våran ljuvliga lediga dag i backen med
lite varmchoklad och knäck,smörgås och en å annan
peppis.

 

  

   

 

    



  

 

   

 

Efter att vi fikat frös Vega så mycket så hon och pappa åkte hem för ett
varmt bad, så jag o Elliot fick en riktig långpromenad hem i från Alsikes
pulkabacke, där drog vi på racern och Elliot gjorde snö änglar och hoppa
o for i skogen, de finns inte en chans att Elliot skall frysa han är som en
Duracell kanin, vi har nog aldrig hört att han frysit någon gång!!!

Kommentarer
Postat av: D & E

Ja du har så rätt Malin, har man inte allt för många lediga dagar så får man ta till vara på dem man får. Jag börjar också jobba imorgon, men Elise pappa och Elise ska ge sig ut i pulkabacken imorgon. Bäst att packa en liten termos och några peppisar mm. Fullt fart ska det va! ...och god fortsättning till er!

2009-12-27 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0