Pump up the hair,,,,

I går hade vi våran sommarfest med jobbet och våra respektive var med
vi började med minigolf och vi hade tur med vädret för just då sken solen.

Sedan hade vi kräftskiva hemma hos Åse&Anton där även värdparet
gjorde ett gäng musslor med vitlök och vitt vin,,,proppmätta vi blev så
var vi också på BJ och dansade loss och drack jordgubbsdrinkar=)

En ur härlig eftermiddag/kväll/natt med mina kära kolleger och våra
män.



Däremot så skulle man gå på händer till festen så man kunde få lite mera
volym i håret.
Min man tycker att jag absolut skall ha kort hår de är det bästa han vet
,,,han tjatar så mycket,,,och nu har barret blivit långt igen och dags att ändra
fripp,,,ja varför inte riktigt kort denna gång mitt hår växer som ogräs och det
blir ju så snällt med långt hår eftersom jag alltid sätter upp det,,,får
nog lov och boka en tid i höst annars har ingen tid,,,fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0