Min 2 åring,,,,

som jag älskar så mycket,,,men kärlek är inte det enklaste ibland.

 

Det är lite tokigt Vega vill inte sov längre på dagarna vilket gör henne väldigt
trött sin sista timme.

I går var hon helt färdig och ville absolut se på Tv:en trots helt färdig och över
trött,,,hon fick nog sitt största utbrott som hon någonsin haft och inte lättare
med en bestämd mamma som absolut inte gav vika.

Hon uppenbarligen låg och GALL skrek som en galning i sängen och
gråten var det ingen hejd på.
Efter har hört på det i 10 min som kändes som en evighet så var det
ju inte läge att låta henne komma upp,,med tanke på att hon var helt
över trött,,,,sedan gick 3 min till,,,helt knäpp tyst.

Hon sov som en stock som ni ser på bilden med snyft sovning ,,,phu tänkte
jag,,,vad gör man,,,de kanske inte hade varit så farligt om hon hade
sett på Tven en stund och sovit sedan.

De  råder att man skall välja sina "fighter" och i kväll lät jag henne se Tven
och efter stund sa nu e det dags för välling.
--Nej nej sa hon.
Jag sa,,,jo nu går jag och gör välling och du kan gå  och stänga av Tven.

Jag förväntande mig ett ,,,nej igen.

Nehe hon gick raka vägen och stängde av på väg till toaletten för att
borsta tänderna.

Inte värre än så och i bland får även mammor gå halva vägen
och det är ju inget kul med en dålig avslutning på dagen.
Mycket vilja i min käraste 2 åring nu men som också har lärt
sig att få vara med och bestämma.

I bland blir man galen av att vara mamma men när man tänker efter
så har inte bara mammor rätt jämnt heller,,,vad nu som är
rätt eller ej,,,???


                            MIN UNDERBARA SKATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0