Garderobs rensning,,,,

Började förra med Vegas garderob att rensa och vika i hop
fint och göra mera plats.

I kväll gjorde jag Elliots klart och jag märker att de
båda har vuxit på längden så nu är det bara göra slut
på de sista sommarkläderna för snart knakar
hösten på dörren.

Elliot frågade mig i dag.
--När kommer vinterN!?
Jag svarar: Vaddå längtar du efter vintern!?
---Ja jag längtar tills jag får åka pulka.

( själv vill jag aldrig att sommarn skall ta slut )

FÖRE:



EFTER:



Det ser ut som en bomb har slagit ner i våra garderober allas utom pappas
där hänger allt som det ska.
Elliot drar gärna fram vad han själv vill ha och byter 3 gr om dagen,sliter
och river fram,,,så vi får se hur pass denna ordning håller.
Jag visade vad fint jag hade gjort och jag fick en Kram och ett TACk men
nästa gång får han allt vara med själv och hjälpa mig så kanske han håller
bättre ordning själv i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0