Växasäng,,,,

i obehandlat furu hittade jag på blocket som dessutom inte
var för smal.

Med 6 månaders jämna mellanrum letande på blocket efter
en växasäng till sessan med höga gavlar och inte för smal.

Verkar vara omöjligt,antigen såld på en gång, eller för smal,
detta verkar ha en hög efterfrågan.
När jag precis hade gett upp för att ta något i från IKEA så var
den där påblocket en halvtaskig och ludddig bild.

Sängen fanns i samma område som Annlie bor så snällt
av henne så stod den där,, vips...vilket var min räddning annars
hade den varit i någon annans ägo.

Jag är så lycklig över den fina säng som jag har nu grundmålat
för den skall bli helt kritvit,,,,

så här såg den ut i obehandlat furu:


och i nuläget är den grundmålad och ser ut så här:

Och efter torkning skall den lackmålas vit och torka och
en till omgång målning.(man ser redan nu hur fin den blir
vit :))

När man skall aldrig ge upp att leta efter det man önskar en
vacker dag dyker tillfälle upp.

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Du är så himla pysslig! Den kommer bli superfin.



Kram

2009-04-16 @ 11:13:24
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: Annelie

Så fin det kommer att bli! kram kram

2009-04-17 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0