Så här coola,,,

vart vi av våra fina påskägg.

Vega fick sin fina jacka som är lite stor men som man kan göra till en väst i vår
och en jacka till hösten :)
Elliot fick coola röda glasögon till sin skinnpaj han redan hade och ridhjälm och
ett par riktiga ridbyxor.

PS: Psst Annlie, nu behöver jag mig inte oroa mig att Elliot skall få löss i ridskolans
ridhjälmar,,,puhhh,,,:DS








Solglasögonen vart en av lillesysters favriter och det tog 2 dagar så var det paj,,,
,,SUCK,,,,jag måste nu köpa ett par till eftersom de var så rätt färg till jackan.

Jag hade en vy om att skaffa mig själv ett par riktigt bra solglasögon efterom jag
alltid har något H&M s aktiga,,men efter denna gång blev jag ju påmind varför kosta
på någonting som småbarnsförälder när det kan ta mindre 1 minut så kan 10 saker
var förstörda!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så skönt att slippa oroa sig för löss, aldrig mer löss till våran familj tack! Bra att du köpt en egen hjälm. Kramen



P.S Nästa vecka kommer praon till dig, hon längtar kan jag meddela.

2009-04-17 @ 11:53:15
Postat av: Johan

Åå vilka sköningar : )

2009-04-17 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0