Ompyssling av mig,,,

själv.

I dag har jag fått massor gjort hade massa tid
på Ikea alldelse själv.
Det var dags att leta rätt på förvaring till Vegas
rum och det hittade jag eller rättare sagt hon
valde själv.
Förra gången på IKEA var det hon o jag som
åkte och ett av det ordning gjorda rummen
var hon helt tokig i,hon hade kunnat grejat där
hur länge som helst.
Bilder i från Ikea i påskas:

 

Och Just nu sitter jag med färg i utväxten och en kvälls smörgås
skulle ha slängt i utväxten i början av veckan men det hanns aldrig med.



Förra veckan var jag less att vara blond kanske dags att bli brunette
igen,,,,???det bästa med blond att jag får minst utväxt för jag är så
pass ljus i mig själv,,,de mörka krävs mera underhållning.
Jag har varit blond en längre tid nu så här länge brukar jag aldrig ha
samma färg,,,men jag trivs bra med den.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du är snyggast som blondin och du - det finns en undersökning gjord som visade att det manliga könet tittar mest på en blondin och sen det här snacket om "dum blondin" - det finns inte längre - se dig om i kändisvärlden - det är bra många blondiner där som gjort bra saker Kram

2009-04-27 @ 07:49:59
Postat av: Malin E

Du e helt ursnygg i ditt blonda hår!!!

Keep it!

2009-04-27 @ 20:51:24
Postat av: Malin E

Du e helt ursnygg i ditt blonda hår!!!

Keep it!

2009-04-27 @ 20:51:48
Postat av: Malin E

Du e helt ursnygg i ditt blonda hår!!!

Keep it!

2009-04-27 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0