Måla torka måla torka,,,,

sakta men säkert går det framåt och sängen är målad en andra omgång
men behövs en omgång till.
Det tar sådan tid när det är över 12 timmars torkning mellan varven men
snart så skall jag få bädda denna underbara säng :)
Men den blir jättefin som vit,,,Me like

Nu har jag målat och fixat och målat lite andragrejor hela kvällar så i morgon
skall jag njuta av en middag med mina UNDERBARA arbetskompisar efter jobbet
så rygg,ben,armar skall få vila en dag i allafall!!!!
Nu skall jag lägga mig för kvällen och läsa mamatidningen som kom på
posten i dag :)
                                         GONATTKRAMAR




Kommentarer
Postat av: Annelie

Du är så himla duktig, vi måste bara komma ut ock kika hur ni fått det! Njut av kvällen den förtjänar du!

2009-04-17 @ 11:55:17
Postat av: D & E

Så fint! Vilken snygg säng du hittat! Jag vet, det är så svårt att få tag på en säng, allra helst om den är antik! Jag letade hur länge som helst till en säng till Elise. Men så kul det är att måla och göra om sen då. Väntar med spänning på att få se vad den oranga färgen använts till. /D & E

2009-04-17 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0