Kärlek kärlek kärlek,,,,

Livet är underbart.t.
Möttes överaskande av ett 50tal ROSA tulpaner av
av kärleken i mitt liv denna morgon.
Att dela mitt liv med dig gör mitt liv så
mycket rikare på alla sett och vis.
Du&Jag,,,4ever,,,,,Love you



Att romantiken är liten i veckorna när vi bara går om varandra i veckorna
jobbmässigt så saknar man varandra så mycket och när helgen kommer
så uppskattar vi att slippa skicka 100tal sms eller att närvaron sker
på telefon,nej det är på helgen vi njuter av en "normal" närvaro där vi har
mycket tid att ta igen,,,massor att prata om massor av mys och kramar.

Men  idag skall  jag bort hela dag/kväll men med en god minnesbild av
dessa UNDERBARA tulpaner jag fått,du gör mitt liv lite rikare på alla sett
och vis och jag är världens lyckligaste som får dela mitt liv med just
DIG mannen i mitt liv,,,det finns bara en och det är DU och våra fina och
bästa barn och efter en sådan härlig morgon så klarar jag hela dag och
kväll trots endast 5 timmars sömn,,,jag fick liksom massor av energi :)))

Jag tror kärlek är den viktigaste pusselbiten i livet som gör alla mnniskor
lyckliga.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej familjen!



Vilka fina tulpaner - du är säkert värd dem.



Stort grattis till Vega som har namnsdag idag.

Hoppas ni får en fin helg tillsammans.



Ha det så bra!



Kramar från Britt-Marie

2009-04-24 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0