Gudomligt och helt

underbara vart min dotters två stolar och bord som jag har
målat och tapetserat.


Det är här den orangea färgen har flödat och cerise och den tapet
som var över efter tapetseringen.

Många dagar ledigt i påsk och den kreativa sida fullkomligen
spruta och jag är SUPER nöjd och vill nu själv flytta
in i min dottersrum.

Det kommer bättre bilder här är ett smakprov innan
klarlackningen.






 

Om jag får säga det själv så är det snyggaste barnbord och stolar jag sett
och de känns lekfullt och färgstarkt precis som det skall vara till ett barnrum
och det bästa av allt denna har ingen likadant utan helt eget och personligt
och det var värd alla dessa timmar jag har målat och energin jag har lagt
ner på detta lyckade projekt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt underbara malin, du är så fiffig !!

2009-04-18 @ 16:30:44
Postat av: Fripp

Men helt SJUKT va fint du gjort. Vilken kreativ lösning på stolarna och bordet. DUKTIG DUKTIG!!

Ser ut att passa superfint till Vegas nya rum.

2009-04-18 @ 18:35:12
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: Martina

WOW, Skitccolt!

2009-04-18 @ 22:22:16
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: D & E

Men så snyggt! Och vilket jobb du gjort! WOW Malin!

2009-04-18 @ 23:54:52
Postat av: christine & alice

du är så fantastiskt duktig å kreativ, jag skulle vilja ha lite av din energi, såå snyggt!! tack för att vi alla fick komma å klippa oss, alice pratar fortfarande om det!

2009-04-19 @ 00:43:00
Postat av: Kajsa-Lisa

Supersnyggt. Hur fasen hinner du med?

2009-04-19 @ 21:57:36
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: smäm

skitsnygga! roligt att du har haft tapet på dom.

2009-04-20 @ 12:52:48
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Cilla

Återigen Malin, -det är helt Galet snyggt, & du är fantastiskt duktig! Förstår heller inte hur du hinner med allt? Är nu riktigt riktigt nyfiken på att se hela rummet!!!

Förresten, såg du Äntligen hemma idag (tisdag) appropå hyller som vi pratade om : ) Tror verkligen att det skulle vara något för Vega, & om inte annat för dig & din kreativitet!! Gillar det där med fransar ja... Kram kram

2009-04-21 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0