Vinteroverallerna,,,

har anlänt som jag beställde i från en webshop

Förra året prova jag Molos overall för första gången till Elliot  och
jag var super nöjd.

Så nu får det båda Molo overall,,,ack vad det blir dyrt med vinterkläder
som behövs.( dags att kanske stå på Vaksala torg och sälja av ur
vuxna kläder)

Men nu skall det inte behöva bli kalla om rumpan i denna vatten avisande
overallen.
Elliot börjar bli för "stor" för overall men jag lyckades få tag i hans storlek
jag tycker det är så praktiskt så länge det är ute så mycket och pulka
backen och så.

Elliot fyller ju om 1 vecka då får han denna i present,,,med en jätte fin
lurvjacka till,,,,min pojk e snart 5 år ,,,otroligt,,,NATTI NATTI



Men visst är det ljuvlig!?,,,me Love it!!!
Ni glömmer väl inte min andra blogg med mamma tips och barnkläder.
http//minipeople.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: christine

vilken lyx, dessa är såå otroligt fina! det är barnen verkligen värda!

2008-09-30 @ 23:11:48
URL: http://myalice.blogg.se/
Postat av: D & E

Väldigt snygga! Overaller är så praktiska! Har ännu ej köpt ngn ny för säsongen till Flisan...som du säger, det blir alltid lite dyrt och så länge de växer ur kläderna är det ju bara att införskaffa nya.../D & E

2008-10-02 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0