Me and My Love,,,,





I dag firar vi våran bröllopsdag,,,oj det vart inte det bästa bilderna tagna
igenom en glasskiva som borde dammats av först,,,hahahahha
Men detta är en speciell dag för oss med massor av underbara minnen
och vilket val vi gjorde inför varandra
Mitt bästa val jag gjort i mitt liv att välja just DIG(på andra sidan jordklotet)
du ger mig ALLT en människa behöver för att få vara lycklig

                   JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR MITT ALLT/ MALIN



Dessa vackra blommor kom min man hem med i morse kl 7,00 i från sitt
arbete,,,gissa om jag vart överraskat hur han hitta dessa vid den tiden i
våran lilla ort,,,du kan du.

 

I dag visa jag våra bröllops bilder för Elliot & hans kompis Ben och sa att vi
gifte oss innan ni fanns till,,,mitt i all berättelse
så frågade Elliot om man kunde äta vindruvorna i brudbuketten,,,det
svaret har nog Albin bäst,,han tog sig nämnligen några vin
druvor i kyrkan när han var näbb och 3 år gammal,,,fniss

Jag frågade om de skulle gifta sig någon gång!?
Ben: ALDRIG i livet!!!
Elliot: Nehe inte jag heller!!!

Så tjejer som vill få dessa sötnosar på fall får nog kämpa länge
och väl.


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh vad fina ni var!! Ditt hår..

Ett stort grattis på er bröllopsdag, själva firar vi lite över en vecka:) Haha..

Så gulligt av Marcelo att komma hem med blommor och den tiden:)

2008-09-21 @ 20:52:48
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: annika

men guuud vilka fina bröllopsbilder!!!! finaste bruden ever!!

2008-09-22 @ 21:04:28
Postat av: annelie

Underbara bilder, tror det var tur att brudbuketten var ätbar så att min lilla prins Albin höll sig lugn i kyrkan. Kram kram

2008-09-22 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0