Firat våran söte,,,

Åse som fyllt 30 år

Hipp hipp hurra för våran söte kollega




Vi började dagen att skriva in en kund som var på låtsas så vi liksom
"kidnappa" henne för lite tapas på Plock efter det var vi till Oasia på
drottning gatan,det var super gott jag kan varmt rekomendera

Efter maten var vi lite kulturella och var på teater på Shima Nirviana
en enmansteater,hon spelade otroligt bra och hade sångröst som ingen
annan

Efter teater var vi tillbaka på Oasia för en snabbefterrätt och jag älskar
ju efterrätter jag åt färsk grillad ananas med yoghurt glass med lime
marinerade jordgubbar och till ananasen var det en het japansk sås
som jag inte kommer i håg vad den heter,,,detta nya ställefår ni inte
missa det har också lunch och brunch (på lördagar)

sist med inte minst såg vi Sex&city filmen på bio,Helt underbar
romantisk,man grät o snyfta,njöt av alla fina kläder och skor, och jag
har sedan dess drömt varje natt om denna fantastiska ,Walk in clothes
garderoben....wow

Behöver jag nämna att jag kommer att se om den typ 100gr,,

Vilken härlig hel dag med sina fina kolleger som man nästan träffar
varje dag men knappt hinner prata med


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tror jag hann se filmen tre gånger på planet till N.Y.... :-) Den var lika bra varje gång! Otroligt vilken fin säng Elliott har, supersnygg!

2008-09-18 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0