Sötsaker,,,,

att fiska i fiskdammen

Idag har jag förberett 14 stycken kalaspåsar med godis
Japp 14 stycken blir det som kommer till Elliots kalas,,jag
blir nervös av så mycket barn,,,,vart tog tanken vägen att
bjuda så många år som man fyller alltså 5,,,plus 9stycken
men det verkar vara det viktigaste kalas någonsin,,,att
få ha ett 5års kalas,,,

Jaha vi får ser om jag överlever tur att vi skall vara i kvarters-
lokalen,,,så det kan alla 14 härja lösa,,,,men nu är elliot
förväntas full ,,han blev jätteglad över fiskdammen och nu
är det 2 dagar till kalaset.
I morgon är det lediga med pappa då skall de förbereda
lite och sedan simskolan,,,själv har jag tillgång till lokalen
efter kl 18,00,,,så då blir det dukning och bak.



I kväll var Pilen & mamma förbi så mamma & jag kunde ta en kvällspromend.

Kommentarer
Postat av: D & E

Oj , vad duktig du är Malin! Så härligt att förbereda godispåsar och fiskedamm. Hoppas Elliot hade ett roligt kalas!

2008-10-18 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0