Fy för,,,,

alla dessa regniga dagar.
Det här är barnens alla ytterkläder i från dagis ihop torkat
lera och smuts
tvätta,,,tvätta,,,tvätta

 
Ja ja det där med leran får man ta det är bra att det är ute
mycket och roligast har man väl haft när det "syns" !?

Peppar peppar trivs Elliot bättre på dagis och vi hoppas
att det håller i sig.
I går när jag hämtade barnen så grävde Elliot & Kajsa i
leran efter daggmaskar,,de hade fyllt i en hink nästan
full,syrran var i sin käre sandlåda,där kan hon hålla på
hur länge som helst.

I veckan har fotografen var där och tagit kort,de sa att Vega
hade jättesvårt att sitta still,,,jag kan bara se framför mig
hur det jaga henne när hon säkert var mest intresserad
av fotografens alla roliga saker.

Så här söta var det den morgonen det skulle i väg.




I år blir det ju ett syskonbild också:-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej hej!!!

Vi hade verkligen velat vara med och fira 5 åringen:)

Kan bara tänka mig hur glad över alla paket och tårtan såg supersmarrig ut:)

Vi har också haft fotografering på dagis. Vilken söt prinsesskjol Vega fick ha och Elliot så coola kläder!! Väst:)

Kram på er, hoppas vi får komma hem snart så får ni komma och hälsa på oss först och sen hem till er:)

2008-10-11 @ 20:42:15
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0