Kusin Tyra 3 år,,,

I går var vi på barnkalas för att fira kusin Tyra som nu är hela 3år gammal
Barnen var utklädda och for omkring i det fina vädret och mamma körde
själv för första gången

Pappa är ju som sagt och fjäll vandrar och har våran bil,,så nu när jag för
en gång skull kan köra hade jag ingen bil,men Maria var så snäll och låna
ut sin nya Audi till mig,,,Gissa om jag njöt!?
Vilken underbar bil jag kommer nog aldrig köra en sådan fin och ny bil mer
i mitt liv,,,TUSEN TACK för lånet Maria

När vi skulle åka skrek Vega av skratt,,det var som hon förstod attt något var
annorlunda att mamma kör
Elliot sa: Wow Marias bil e cool,,,mycket coolare än pappas!!

image1573
Tyra 3år gammal och så söt i sin pippi dräkt!!

     

                                                                     

image1581
image1582

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka häftiga barnbarn mormor har -jättefint utklädda!!!

2008-05-05 @ 00:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0