I dag har,,,,

mamma varit på Uppsala färg & Bauhus för att börja
förbereda flytten
Ett gäng flytt kartonger i från Bauhus så i kväll skall
det börjas packa,,,kul kul
Var en lång stund på Uppsala färg för att få något
Beslut i tapet val,,men jag trodde vi hade bestämt
Men jag är en aningen tveksam för jag hittade lite
andra som jag gilla så mycket,,,men men
Jag tror det blir som vi tänkt från början,, det är
vardagsrummet o hallen som vi har börjat funderat
på,,,kanske det blir en annan tapet i hallen,,,suck
det är inte lätt beslut
Det är tur att det finns fler rum att tänka på,,men
vi börjar med vardagsrummet och de andra rum
till hösten

Titta här så härliga dukningar,,,vill HA,,,super fint
porslin i från Mateus,,,,mycket man vill ha men har
några tankar på att ha några fina tallrikar,,har
bara Ikea tallrikar nu,,,så nu har det slagit mig
att jag knappt har några vuxenpoäng kvar,,,sedan
jag fick mitt körkort :-)
Men en servis,,,de är väl vuxet!?
Här har ni lite fina bilder på dukningar som
kan pigga upp i regnrusket.

image1639image1640

Lime & rosa är ju så underbart i hop,,eller hur??

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh så fint med rosa! Är det bara internet beställning?
Finns en butik som heter "Fabriksbutiken" i Örsundsbro som tydligen har 30% på mycket porslin. Har inte varit där själv men vi kanske kan åka dit tillsammans? www.fabriksbutiken.com

2008-05-17 @ 22:48:36
URL: http://www.varanbebis.blogg.se
Postat av: Desiree

super fint porslin! Vilka inspirerande bilder!
Har inte varit på fabriksbutiken i örsundsbro, men jag har varit på den som ligger i Insjön. De har mycket marikekko, Rörstrands och Italas. Mycket fint och klassiskt till bra priser.

2008-05-18 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0