På måndagar,,

är det trädgnagarna

Elliot tycker att det e så himla kul det snickras
och hamras och målas och pärlas allt roligt
pyssel och man får göra det man känner för

I dag fick Elliot ta hem sin fladdermus som
han hade gjort,,,den var jätte häftig
och såg nästan ut som en batman

Sedan i dag har han målat sin andra
träbåt i svart,,,under den 1 och halv timme
så passa mamma på att cykla ner på stan och
fixa 4 olika ärrende,,,

man har aldrig varit så
effektiv som man måste vara sedan man
fick barn,,göra så mycket på så lite
tid,,,vi cykla i dag så mamma fick upp
flåset,,,det pratas om att vara med på
tjej milen,,,så tungt det var med nästan 20kg
därbak och motvind på hem vägen,,,så var
jag alldelese rosig om kinderna när jag kom
hem,,,hahahha

Det sägs att man får gå på tjejmilen men vem
vill det,,,nu måste flåset upp

image961


     

Här är den nymålade båten och den färdiga fladder musen

image966

Här e Elliot med sin fröken som e jätte bra på att ta hand om 7 st 4-6 åriga grabbar!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för gratulationen! Kram

2008-03-04 @ 07:54:28
Postat av: Anonym

Fina barn..Kul med alla bilder, och en bra fotograf. Grattis till hus köpet, men hjälp ska du sluta jobba..???
Kicki

2008-03-04 @ 15:49:15
Postat av: rackarungar

Nej jag skall inte sluta jobba,,men jag får ej cykel avstånd till jobbet,,,men med tåget tar det endast 10 minuter,,,så då får det bli tåget!!
Kul att du gillar fotona,,,jag älskar att foto,,tänk den dagen jag äger en systemkamra,,,då kommer denna blogg bli nersprängd med bilder,,,hahhahaha
KRAM

2008-03-04 @ 19:36:28
URL: http://rackarungar.blogg.se/
Postat av: Frida och Molly

Vilken snygg fladdermus. Va duktig Elliot är på å snickra.

2008-03-04 @ 20:22:57
URL: http://frippan.blogg.se
Postat av: ylva palm

Elliot är jättesöt i sin nya frisyr. Jättebra kort. Vad månde bliva av denna konstnärliga kille?
Puss mormor

2008-03-05 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0