Kvällsplask,,,

1 timme i kväll åkte jag&Elliot för att ta ett kvällsdopp( eller
rättare sagt Elliot och mamma tittar på)
burr,,, vad kyligt det har blivit på kvällen
men vad gör det när man är 4 år och älskar att bada tills läpparna är blåa
och för att sedan få sitta i mammas knä in lindad i 3st
handdukar och morgon rock och mysa och värma sig
ja både jag & Elliot njuter av sommar & bad,,,vem mer
älskar inte sommar,,,man vill aldrig att den skall ta
slut,,,,


  

 

Elliot tycker det är allra roligaste på andra sidan bryggan där det är djupt
och man kan hoppa i från bryggan,,,han är ingen badkruka som sin mor,,,hahaha

Kommentarer
Postat av: Christine & Alice

Tänk så mysigt att få sånna här stunder med sin underbara mamma själv! Det kommer han nog alltid att minnas...

2008-07-31 @ 12:02:15
URL: http://myalice.blogg.se/
Postat av: Emma Clason

Hej söt. Vilke härlig sommar ni verkar ha. Själv är jag tillbaka på jobbet igen men vi har det lugnt så det blir korta dagar. Kul att läsa din blogg fortsätt med den :)

Kramar i massor Emmis

2008-08-01 @ 10:05:42
Postat av: Kajsa-Lisa

Hej på er! Vad skönt ni ser ut att ha det i nya hemmet. Ungarna är supersöta!



Jag tänkte fråga dig vad din salong heter. Vi kommer att komma till Uppsala och jag tänkte ringa och se om du har någon tid ledig. Mitt burr är i stort behov av en klippning : )



Kram på er.

2008-08-01 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0