Det är till och med,,,,

söta när det sover
Detta kort i tagna i kväll
Vega somna kl 18,30 i kväll och Elliot och jag läste en saga direkt
efter Bolibompa så i kväll fick jag lite mera tid för mig själv
Det dagar Elliot inte går på dagis dessa dagar blir lite intensivare
för både mig & Vega

Men nu njuter jag av lugnet här hemma o pappa jobbar
skall bara tala om att Vega tog minst 10 steg i taget i dag
Hon är väldigt försiktigt så det blir små och korta steg
med dom sötaste knubbigaste fötter jag har sett :)

image703


image704

Hur skönt det är med lugnet så går det 1 timme och man SAKNAR dem redan,,,,mina
fina små älskingar,,,mamma&pappa älskar er så,,,,sussa så gott






Kommentarer
Postat av: D & E

Måste säga att du är så duktig på att lägga upp nya inlägg hela tiden. Att du orkar och hinner med. Unnar dig verkligen en liten lugn stund för dig själv ikväll nu då =).
Du som é frisör och allt, måste fråga, är det slingor som gäller till sommaren som vanligt? Jag tycker verkligen om min bruna färg och kan inte tänka mig att klippa av mig håret, men någon förnying skulle ju vara roligt. Tips?

2008-02-07 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0