Shoppingdag,,,,

I dag var Eliot & jag till IKEA för att shoppa på presentkort
jag fått i julklapp
Vi skulle införskaffa oss lite nya tallrikar och vi fyndade
också bord.
Vi har inget vardagsrumms bord sedan vi flytta,,,presic,,
vi flyttade inte igår utan nu har det gått 6 månader sedan
vi har tittat på ett på Mio som vi vill ha,,,men ack för dyrt,,
,,med små vildingar här hemma har jag ingen vidare lust
med hack i sånt bord.
Så i dag vart det Ikeas klassiska bord LACK  nedsatt till 49kr
vi slog till på 4 stycken till ett enda stort

Vårat nya bord för 196 pix


och så har vi fått ätit på nya tallrikar i dag



I Love Ikea,,,jag drömmer om fina tallrikar men dessa är perfekta och
Ikea passar mig perfekt eftersom jag ledsnar för fort på det jag har och
vill ha förändringar.
Det vart svart för hela slanten och ett och annat såg jag som jag ville
ha,,kanske jag är så snäll att tomten kommer nästa år igen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, det var super trevligt att ses:)

Allt var så fint hemma hos er!

Glöm ej sms:a mig om några lediga luckor på jobbet så kan jag kolla om jag kan nån av dem..

Kramen

2008-12-28 @ 21:30:05
Postat av: Anonym

Så snyggt med svart! Jag an hel del svarta uppläggningsskålar och fat från etiopien som jag älskar! Det är så läckert! Dessutom tycker jag maten ser så aptitlig ut på svart underlag. Ni får det så fint hemma!

2008-12-29 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0