Stockholm,,,

en inbokad tjejträff i Stockholm med lite shopping och en härlig
middag med gott vin och super god efterrätt,,
vad sägs om en yoghurtsglass med choklad mousse,,,
Vi åt på Kungsholmen
en av Melkers resturanger,,,den kan jag
rekomendera om ni inte hunnit provat,,men boka bord,,
fullproppat

Nästa gång blir på hans andra resturang Grill,,,,

 





Vi hade nästan 2 timmars shopping på Drottninggatan och
det hade fyllt på massor av höstnyheter och jag shoppade
lite grann,,,jag såg mer att shoppa dessa 2 timmar än vad
jag gjorde på flera dagar i Barcelona.Det är ju så kul med
just höstens kläder,eller hur!?.

Här är lite shopping,,



och dessa "mini" benskydd till Elliot som börjar sin fotbolls skolan i helgen
har ni sett så söta benskydd någon gång!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0