1:a dagen,,,,

i Barcelona har varit mycket intensiv lite kortfatta
om varan forsta dag bilder far ni se nar vi e hemma
igen,

Nu ar vi tillbaka pa hotellet som ar mycket fint

Vi blev upp hamtade av Erikas mans syster som bor
i barcelona i hop med en spanjor  sa vi akte till hotellet
och lamna bagage sedan en snabb visit runt i staden med bil
for att sedan in paaffars gatorna i dag ar det sondag sa de flesta
butiker e stangda med vad otroligt mycket affarer man bli
helt crazy

Efter en lunch gick vi omkring och fick kanna pastadens puls det
e ett helt annat tempo har otroligt mycket folk omkring och man
haller hart i vaskan mycket ficktjuvar har ,,,sedan var vi pa en
stort kopcentrum och fick pa starbuck kylde ner oss med en iscappocino
for att sedan ta adjo till varat snalla sallskap som visat oss runt hela dagen,,,
dotrotta gick vi runt i kopcentrumet med svullna fotter och
det borjade kannas att vi gic upp 4 pa morgonen,,,gick lans hamnen
och marknader och kopte wafflor lyssna pa ett harligt spansk live musik
folk dansa runt pa gatorna och vi kande att har e staden full av avslappnade
manniskor men for trotta att ga vidare
sa en JATTE prommis tillbaka till hotellet for att nu fa lite somn,,ringt hem
och fatt hora att allt gat bra och Elliot trodde att han skulle hamta mig i dag,,,,nej mamma
e inte hemma forns pa torsdag da jag skall pussa ihjal min
kare familj

Efter 1 dag i Barcelona jag kan kortfattat saga att denna stad har mycketmin man maste fa uppleva Barcelona det paminner sa mycket av Argentina,,,det ar 30 - 35 grader varmt sa i morgon skall vi slappa pa srande
efter en lang harlig frukost sedan shopping,,,jag har endast kopt 2 filmer till barnen som ar pa spanska,,,men jag lovar att det blir mer an sa,,,,det kommer mer raporter men nu e jag sa trot sa trott

GONATTA GOTT FOLK

Marcelo, tack for ditt fina meddelande jag tyker presic som du och pussa
och krama ara fina barn som jag saknar sa,,,du e bast,,,te amo!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia på öppnis

Sitter i ett grått Svedala o blir grymt avis på dig!Hoppas ni hittar mycket att shoppa! Vi ses i slutet av augusti, ha det nu så himla skönt resten av tiden därnere!

Kram mia

2008-08-04 @ 12:31:31
Postat av: Martina

NJUT AV SEMESTERN NU, DET ÄR DU GULD VÄRD!!

SHOPPA, SOV, FIKA, GODA MIDDAGAR, GLÖM INTE DESSERT!! TA HAND OM DIG, ÄLSKAR DIG SYSTER!

PUSS O KRAM MARTINA

2008-08-04 @ 14:20:51
URL: http://varanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0