Fullspäckad,,,

vecka
I bland blir det bara för mycket och det är något varenda kväll
Jag tror mina barn har glömt vem som är deras mamma,,,snyft
Det får jag ta igen i helgen å jag längtar så till fredagsmyset

Tidiga mornar för att övningsköra
I måndags hade vi färg demo på jobbet på eftermiddagen
och så ytterligare färgkurs på kvällen
Kvällen där på så gjorde jag en av mina kära
vänner fin i håret som kommer i från Stockholm för att
fixa barret,,,hann precis hem för att njuta av
nysäsong Desparate Housewife,,,,I love it

Och i Onsdags var jag ledig för att göra halkbanan
på Gillinge som tog hela dagen och därifrån tog jag
mig till stockholm för att möta upp mina kolleger
för att se ToniGuys senaste kollektion med massor
av inspiration av senaste på hårtrender
det var mycket trevligt och sent blev det i säng och
var denna kväll på möte på dagis

det har varit mycket med jobbet men så blir det
för alla vårnyheter
Jag kommer också att ta in ett nya hårprodukter
till salongen
Vi är den ENDA salongen i Uppsala med detta märke
så kom in och ta en titt
Det är en svensk frisör som också är modefotograf som
har uppfunnit dessa underbara produkter :-)

Här får ni ett smakprov på gårkvällens show
image1397
image1398image1399image1400image1401image1402image1403image1404image1405image1406image1407image1408image1409


Mamma saknar sina rackarungar MASSOR och ser framemot helgen med full energi
och massor av bus och Kramar och pussar så klart,,,All my love for you V&E

image1410image1411

Kommentarer
Postat av: Christine & Alice

Åh, så roligt det ser ut, du är verkligen en aktiv mamma!! känns super kul att komma och färga håret på måndag, nu har du väl massa med inspiration! Vi ses då
kram!

2008-04-17 @ 22:51:44
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Martina

Förstår att du saknar barnen, jag med känns som man jobbar kväll jämt! Ute efter nytt jobb i allafall, får väl se om det dyker upp nått nångång.
Fina bilder på kidsen som vanligt:) Kram o ha en super helg, jag är också ledig hela helgen!! Dock har jag jouren så man blir ju inte förvånad om nån blir sjuk..

2008-04-18 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0