Lördagsgodis,,

äntligen lördagsgodis tycker storebror:)
Jag frågade honom i dag vilket godis som är favoriten!?
Han svarade att det är chokladpengen med guldpapper på,,
det är ju spännade 
att få öppna pengen och alltid vara
säker på att det är choklad inut i men han kan
också rakt av äta det suraste godis utan att
göra en min,,Mammas favvo godis är
surisar så sådna fick han smaka på redan
när han låg i magen och pappa är
ingen direkt godisråtta men om det blir godis så är det alltid choklad...

Annars i dag har jag och Elliot varit och städat på dagiset(föräldrarkoperativ)
så en veckas städning per termin uppdelat i 2 omgångar så samman lagt har
jag städat i 8 timmar denna vecka,,shit det är ju en hel arbetsdag
Elliot riktigt njöd att få vara själv på hela dagiset med alla leksaker i 3 HELA
timmar,,,själv fick jag väl inte njuta direkt men det vart ju som ett
träningspass i alla fall!!

PS: Nedräkning 8 dagar kvar till Elliots 4 årsdag,,,,:DS

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har ju lite skvaller..
Till 90% så ska vi flytta till ett radhus i Bälinge! Och då ska jag söka ett dagis där som är personal koperativt.. Men vi kan prata mer om det nästa söndag! Natti Nati

2007-09-29 @ 23:06:54
Postat av: Malin

Men vad kul och spännande,,,håll tummarna att det går vägen!!

2007-09-30 @ 13:45:13
URL: http://rackarungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0