Rädsla,,

I veckan när jag var på Elliots dagis har det prata om rädsla och fått gjort teckningar,,de flesta var rädda för spindlar,mörker och mycket annant
Men på Elliots teckning stod det
"Jag är inte rädd för någonting,jag har en ficklampa hemma"

Sista fredagen i månaden har det månadsfest på dagis med olika teman i går var det
häx och spöktema ,,,,
Så när vi kom till dagis var det fullt av små söta häxor och några spöken och fröken kände vi
inte igen hon hade fått några svarta tänder och såg ut som en riktig häxa
 Elliot fick spökbyxor och vi måla
sotit runt ögonen och när jag hämta honom hade han fått två spindelnät målat på vardera kind,,,buhh

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0