Presentpapper,,,

det finns tusen tals fina presentpapper,,men jag hitta med racebilar,cowboys,hästar och draken
det kommer göra susen,,,
Nu har jag slagit in paket i 1 timmes tid,,,klockan har passerat 24,00 och det är
kalas både lördag och söndag,,,I kväll har jag sytt kalaspåsar och piratögon,,,det kommer i foton på "piraterna" inom kort,,det blir en hel del att förbereda inför kalas,,,
denna gång var köpte jag nästan alla Elliots presenter via web- butiker så himla smidigt,,Marcelo hämta ut rubbet i dag på posten,,det är så stressigt köpa det ena och det andra,,så skönt att bara beställa
 och få  det hemskickat,,
nej nu måste ja ta mig till sängs,,om jag skall överleva två kalas;)
Elliot har fått paket på posten i dag ifrån Argentina farmor&farfar
Så han fick tjuvstarta ett paket i dag
EN SPINDELMANS BIL det farmor inte tänkte på hur högljud en
leksak kan vara
men men men
Elliot är helt överlycklig  och så fick han och Vega en varsin fin tröja och Vega fick sin första docka!!!


image44      NATTI NATTI LA FAMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0