Glad i hågen,,,

kommer Elliot ner i från trappen och satt på sej dagens kläder,,,jo ni ser rätt,,,tomt dräkten

Elliot: -jag vill vara tomte
Mamma: --nej det kan du vara i jul
Elliot: -NEJ jag VILL (med mycket bestämd röst)
Mamma: --det tar vi när snön kommit
Elliot: --Jag vill visa fröken

Ja detta är EN av morgonens diskutioner,,men jag hoppas för gud skull att han inte kommer att
tjata om tomten,,redan NU

Vega tyckte storebror var super kul som tomte,,,,tills storbror tyckte Vega skulle vara tomte
det gick hon inte med på,,,apropå Vega

Vega VAKNA kl 6,00 i dag,,har hon blivit galen,,,allt före kl 7 är inte mänskligt
Men hon gick med på att gosa 1 timme innan hunger tog över!!!


image109image113

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj oj väntan blir nog lång tills tomten kommer. Krama lilltomten från mig, kram Malin

2007-10-10 @ 13:15:39
Postat av: ylva palm

Hej mormors lilla gurka!!!
Är det möjligen så att tomten är ledig på julafton - nej men oj så dum jag är - det är klart att han inte är. Annars hade vi nog velat haft honom ute i Björk - gulligare tomte kan man inte få
Puss puus från mormor

2007-10-21 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0