Har inte hunnit varva,,,,,

ned någon gång i veckan.

Dock som alltid lite extremt när September o maj månad är.

Hur som var jag bjuden på tjejfest med 25 härliga ladies men jag tacka Nej till det trevliga har ingen riktig festlighetshumör.

Försökte med att fira min dag igår det gick väl så där, man är innerst inne sorgsen av att mormor gick bort. Så jag bestämde mig att denna dag skulle få gå helt till mig själv, healing till mig själv.

Kunde inte börjat bättre förutom att jag börjar bli tant,,,på riktigt,,,,allvarligt jag vaknade kl 06:00,,,,shit,,,när det för en gång skull ingen tidig fotbollsmorgon.

Ja ja ja låg o drog mig o läste bloggar o annat skoj.

För att sedan få en Solig Balkong med en härlig frukost bricka och ett Tjockt Nummer av UNT.

Lovely morning👌

Gudomligt gott kaffe fick jag också så himla bra morgonstart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0