Matlagning och,,,,

därpå är vi är på Vegas Gympa.

Bästa Preventivmedel måste vara detta kaos artade omklädesrum.

En liten grupp med mindre barn före då deras mestadels hemma mammor med ännu mindre syskon är med o väntar i urtråkiga 45 min o övertrötta,,,mitt i middagstid.

Det skriks slåss o gråts åt alla håll och inte nog med detta någon äts det övermogna bananer och alla dessa vinterkläder som skall på 20 st barn samtidigt och snoren hänger under 80% av barnen o 100% småsyskonen. Föräldrarna ser blomröd a ut om kinderna och svettigare än självaste gympa jobbande barnen.

Nått barn vägrar klä på sej och börjar springa runt och en hel trött mamma jagar efter,,,,strax 20 min efter börjar lilla gruppen gå härifrån och jag drar en djup suck och inser att jag genom gått detta kaos liv och känner att jag helt klart är färdig på barnfronten om jag inte får någon 40 års kris;-)

Tack för att mina lite större kids:-)

Här bjuder jag på en cool bröllopstårta som en fågelbur!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0