Galet,,,

vad man skall hinna när flytten närmar sig,,,,

Adressändringen gjord och nu känns det riktigt riktigt nära.

Sitter med tända ljus men de flesta ljus mys är ner packat och det är verkligen kolsvart ut igenom fönstrena.

Och helt knäpptyst man tror man bor ensam på denna ort jag kan absolut uppskatta detta lugn o tysta men nu längtar jag mera efter stadsliv o rörelser.

Kommer säkert bli galen på alla kommande nya ljud och våra grannar över spelar båda instrument 🎵🎵🎵 så visst kanske jag kommer gnälla efter att få tystnad men inte just nu,,,,,,stadsliv TACK!!!

Hann med en hel del i kväll lite läxa, tusen olika logga in o beställ skol förskole foton hit o dit, adressändra, och massa mail som väntade på svar.

I morgon är det måndag en ny vecka börjar samma vecka har vi hunnit flytta,,,,hurra,,,,,spännande.

Har lite panik för att det kändes så "litet" bortskämd med stora ytor o hus nu men allt är en vana.

Men när jag väl har nära till jobb o vänner då kommer jag uppskatta våran "lilla" lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0