Så här pyssliga var mina barn i morse när ...

img_2963 (MMS)

Så här pyssliga var mina barn i morse när jag åkte till jobbet det började morgonen att bråka o nästa sekund är de vänner o typ bästisar. I bland känns det som de är mer ovänner än vänner det går upp o ner tyvärr får den ena ta mer än den andre som är mer på hela tiden En blogg kan ju livet verka som en solskens historia men mina barn bråkar lika med varandra som era o vårat hem har dammråttor som erat och jag är inte mamma Perfekt som en blogg kan ge en "skev" bild, har jag förstått av att få höra av andra att de inte tror mina barn bråkar o att jag har nystädat jämnt, men de bråkar för fullt och jag gillar att ha fint hem och jag älskar att lägga tid på att göra familjesaker men jag är också egen företagare och får lägga mycket tid på jobba och då blir min lediga tid för dem och mitt hem o vänner, folk undrar vart jag får tid till allt?! Men det går bara av farten jag gillar tempo jag blir inte tokstressad av livet jag älskar mitt liv som det är och jag gör det bästa av dagens möjligheter trots motgångar varje dag är inte rosenröda men jag är rätt kravlös och gnäll är inget jag prioterar i livet sådna får jag nog av eftersom jag jobbar med människor,,,ni förstår vad jag menar,,,,nej jag älskar mitt vardags pusslet kanske alldelse för mycket men visst skulle jag önska att ha mera tid men det blir inte bättre än vad man gör dagen för det mesta. OK ska fota mina dammråttor så skall ni få se;) kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0